Sadık Müşteri mi; Yeni Müşteri mi Öncelikli

Five Stars tarafından yapılan bir araştırma, Pazarlamacıların % 63’ünün, promosyon faaliyetlerinin asıl hedefinin yeni müşteri bulmak

LUKOIL e-Memo Uygulaması Canlıya Geçti

Dünya Markası LUKOIL’in Bayi örgütü ilişkileri ve istek yönetim sisteminin Microsoft Dynamics CRM üzerinde yeniden

İpragaz GO Projesi Canlı’ya geçti

Akaryakıt sektörüne giren İPRAGAZ, Müşterilerine benzersiz bir alışveriş deneyimi sunmak için Microsoft Dynamics CRM platformunda

LUKOIL Müşteri Sadakat Kartı Projesi İhalesini BMTECH Kazandı

LUKOIL tarafından mevcut Sadakat kartı Programını yeniden yapılandırma ve gerçek zamanlı uygulamaya geçme projesine ilişkin

DAS Otomotiv Satış ve Servis Projesi canlıya geçti

Dünya’nın en önemli Vinç üreticisi Terex Grubunun Türkiye Temsilcisi DAS Otomotiv Ticaret Ltd.Şti. Satış ve