Proje Satış Süreci Yönetimi

Fırsat – Teklif – Sipariş şeklinde yürüyen Proje Satış süreçlerini desteklemek üzere geliştirilmiş, iki yönlü ERP entegrasyonuna sahip sistemdir. Sistem Microsoft Dynamics CRM platformunda geliştirilmiş, Mobil kullanım ve OLAP temelli raporlama yöntemleri ile desteklenmektedir.

UYGULAMA ÖRNEKLERİ :

  • ERCİYAS ÇELİK BORU

Proje esasında satış yapan Erciyas Çelik Boru, fuar ve ülke ziyaretleri ile ortaya çıkan fırsatları değerlendirmek, takip etmeye değer olanları, teklif, sipariş, üretim ve sevkiyat sürecinde yönetmek için BMTECH tarafından geliştirilen sistemi kullanmaktadır.

Sistemde ürün teklifleri, maliyet unsurları kırılımında yapılan analiz ile oluşturulmakta, siparişe dönüştürülen tekliflerin, üretim ve sevkiyat sonrası oluşan fiili maliyetleri de aynı kırılımda karşılaştırılarak analiz edilmektedir.

FONKSİYONEL İÇERİK

  • Fırsat – Teklif Yönetimi
    • Satış Örgütü ve/veya Bayiler Kanalıyla Verilen Tekliflerin Takibi
    • Hedef Olasılık Analizi (Pipeline Analysis)
    • Satıcı Zaman ve Performans Analizi (Timesheet / Scheduling)
    • Aktivite Planlama ve Takip (Ziyaret, Telefon Görüşmesi, Toplantı, vb.)
  • Pazarlama Yönetimi
    • Fuar ve Etkinlik Planlama, Sonuç Analiz, ve Takip
    • Duyuru, Bilgilendirme ve Ön Tanıtımların SMS ve Email Yoluyla Yapılması
  • Satış Yönetimi
    • Satış Sürecinin Baştan Sona İlişkili Olarak Takibi (Fırsat, Teklif, Sözleşme, Fatura)
    • Sipariş, Fatura , Sevkiyat Bilgilerini Gerçek Zamanlı Olarak Görme
    • Tahsilat ve Risk Bilgilerini Sorgulama
    • ERP ile Çift Yönlü İletişim