Sadakat Programları

Sadakat Programları

Sadakat Programlarını, puan toplama ve indirim alma kartı verme, Banka Kredi Kartları kullanımına bağımlı uygulama olma, sıradanlıklarından kurtarmak amacıyla geliştirilmiş bir sistemdir. Müşterilerin ismiyle, profiliyle, davranış özellikleriyle tanınmasını, anlamlı gruplar ve segmentlere bölünerek, kişiye özel uygulamalarla sadakatının sağlanmasını,  kururluşa etkin bir rekabet gücü kazandırılmasını hedeflemektedir.

BMTECH, perakendecilik sektöründe,

  • Akaryakıt,
  • Dayanıklı Tüketim Malları,
  • Spor Kulüpleri,
  • Gıda ve Günlük Tüketim Malzemeleri

konularında çok farklı kesimlere,

  • Bireysel Tüketici,
  • Kurumsal Tüketici;
  • Ticari Tüketici;
  • Bayi ve
  • Servis Örgütleri’ne

yönelik Sadakat Programları’nı gerçekleştirmiş ve sonuçlarını pazar koşullarında kanıtlamıştır.

IKEA ile başlayan uygulamalar, FULL, IPRAGAZ, LUKOIL, BEŞİKTAŞ  ile genişleyerek devam etmektedir.

IKEA ve FULL için gerçekleştirilen sistemlerin sağladığı başarılı sonuçlar ve ölçümlenebilir katma değer, ileri teknoloji kullanımının işletme hedeflerine varmada üstlendiği kritik rol konusunda büyük bir farkındalık yaratmış, sektöründe ilk olan bu çözümler Microsoft tarafından sektörel başarı öyküsü olarak duyurulmuştur.

Sadakat Sistemi aşağıdaki temel fonksiyonları sağlamaktadır.

 Çok Boyutlu Kart (Gerçek / Sanal)

  • Aidiyet ve Gruplamaya Göre – Kişi / Aile / Grup
  • Sahip Oldukları Haklara Göre – Black, Silver, Genç vb.
  • Davranış Özelliklerine Göre – Bireysel, Kurumsal, İş Ortağı,
  • Meslek, İş Topluluğu vb. Göre,

Profillendirme Esaslı Promosyon Yönetimi

Gerçek Zamanlı Puan ve İndirim Uygulaması

  • Kasa Entegrasyonu
  • Pompa Entegrasyonu

Çağrı Merkezi Yönetimi

  • Telefon Entegrasyonu
  • Sanal Kart Entegrasyonu
    • Telefon
    • Internet
  • Ortak Puan toplama ve harcama

Çift Yönlü ERP Entegrasyonu

  • SAP
  • Navision
  • LOGO

Detaylı Analiz ve Raporlama

  • Yönetim Özet Gösterge Tabloları
  • OLAP Temelli Çok Boyutlu Analiz