Satış Süreci Yönetimi

Satış Süreci Yönetimi

Bayi Kanalıyla çalışan kuruluşların satış işlemlerinin, bayilerle yakın bilgi paylaşımı ve işbirliği ile, merkezi denetim altında yürütülmesi için geliştirilmiş bir sistemdir. Sistem Microsoft Dynamics CRM platformunda geliştirilmiş, Portal önyüzü ile Bayi örgütlerinin kullanımına açılmıştır. Sistemin ERP entegrasyonu, OLAP temelli çok boyutlu derinlemesine analiz ve Mobil kullanım olanağı vardır.

UYGULAMA ÖRNEKLERİ :

  • ERYAP Grubu

Bayilerin Portal üzerinden sipariş vermeleri, cari hesaplarını ve satış tarihçelerini takip edebilmelerini sağlayan sistem, Portal’dan girilen siparişlerin kontrollü şekilde ERP sistemine akmasını ve lojistik sürecin tamamlanmasından sonra finansal durum, sevk ve faturalama bilgilerinin geriye alınmasını gerçekleştirmektedir. Sistem deki işlemler raporlama yapısı ile  desteklenmektedir.

FONKSİYONEL İÇERİK

  • Bayi Portalı
    • Sipariş Girişi
    • Bayi Kredi Limitleri
    • Finansal Durum ve Geçmişi
    • Sipariş geçmişi
    • Sipariş Onay, Lojistik, Faturalama ve Ödeme durumları Takibi
    • Atanmış Projeler ve sonuçları
    • Mamul Fiyatları, Promosyonlar ve Bildiriler
  • Mamul Sipariş Parametreleri
    • Bölge Bazlı Fiyat ve İndirim Uygulamaları
    • Mamul Grubu ve Kombinasyonları Bazında Kampanyalar
    • Yükleme Özellikleri ve Araç Doluluğu sağlama
  • Sipariş ve İndirim onaylama hiyerarşik ve alternatifli yetki sistemi
  • Sipariş – Sevkiyat – Faturalama – Tahsilat zincirinin takibi, Risk değerlendirmesi
  • Bayi performans analizi
  • Bayi Ziyaret Raporları
  • Fuarlar ve Bölgesel etkinlikler, planlama, davetli listeleri, katılım takip ve sonuçların arşivlenmesi
  • Periyodik ve ad hoc Satış Raporları